קבוצת הנדסאי בניין מורשים

מפקח בניה בית פרטי: מדוע צריכים מפקח בניה לבית פרטי?

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית בכפר סבא

בדק בית בכפר סבא

מתכננים לבצע בדק בית בכפר סבא? ראשית, בואו ונדבר מעט על העיר. כְּפַר סָבָא[3] היא עיר במחוז המרכז בישראל. היא הוכרזה כעיר בשנת 1962. כפר

בדק בית בפתח תקווה

בדק בית בפתח תקווה

לפני שמבצעים בדק בית בפתח תקווה, בואו נגלה קצת יותר על העיר. פֶּתַח־תִּקְוָה, המכונה "אֵם הַמּוֹשָׁבוֹת", היא עיר במחוז המרכז בישראל והעיר החמישית באוכלוסייתה בישראל.

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK מוגשת ללקוח בצורה מקצועית ביותר. בחוות הדעת אנו מציינים את כל הממצאים שהתגלו במהלך בדק הבית. בנוסף לתיאור

בדק בית בחולון

בדק בית בחולון

לפני שמבצעים בדק בית בחולון, בואו נגלה קצת יותר על העיר. חוֹלוֹן היא עיר במחוז תל אביב[3], העשירית בגודל אוכלוסייתה בישראל. היא ממוקמת מדרום-מזרח לתל

ביקורת מבנים - חברה לבדק בית וביקורת מבנים באחריות מפקח ליקויי בנייה

ביקורת מבנים

ביקורת מבנים היא השלב המסכם של הפרויקט. במדינת ישראל כיום, מתברר כי ב-95% לפחות מכלל הפרויקטים המתבצעים – קיימים ליקויי בנייה. העובדה הנ"ל מחייבת אותנו

בדק בית בבירת הנגב באר שבע

בדק בית בבירת הנגב באר שבע

לפני שמבצעים בדק בית בבירת הנגב באר שבע, בואו נגלה קצת יותר על העיר. בְּאֵר שֶׁבַע היא עיר במחוז הדרום. היא העיר השמינית באוכלוסייתה במדינת

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

מפקח בניה בתהליך בניית בית פרטי הוא בעל המקצוע החשוב ביותר ואף קריטי להצלחת התהליך כולו. הרבה אנשים טועים לחשוב שמפקח בתהליך בנייה של בית פרטי הוא דבר שאינו הכרחי. אך חשוב להבין שלא צריכים לשכור את שירותיו של מפקח הבניה רק כאשר בונים בניינים, אלא אפילו לפרויקט של בניית בית פרטי. במאמר הבא נפרט על הסיבות שבגללן אתם פשוט חייבים לשכור את שירותיו של מפקח הבנייה לפרויקט הבית הפרטי שלכם.

נתחיל מהשאלה – מי הוא מפקח הבניה?

מפקח בניה הוא האיש הממונה על ניהול הפרויקט. מדובר על בעל מקצוע שעבר הסמכה שנקראת "פיקוח למניעת ליקויי בנייה ותשתיות" ומדובר על קורס ייחודי ומקיף בו לומדים לזהות את כל המשתנים והגורמים הרלוונטיים בשטח לטובת הצלחת פרויקט הבנייה. ולא משנה באיזה סדר גודל שיהיה.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

בחברה מקצועית שיודעת לתת את האחריות – מפקח הבניה לרוב יהיה גם הנדסאי בניין בעל דיפלומה הממונה לעסוק בענף הבנייה בצורה חוקית ואחראית.

מפקח בניה אחראי לתת את המענה בשטח על כל המשתמע בכך. הוא אחראי על כל הפעולות המתבצעות במהלך הבנייה כי הוא זה שצריך לאשר את כל השלבים בתהליך. למשל:

מפקח בניה בית פרטי: תיעוד מנקודת מבטו של מפקח הבניה מתוך חפירת תעלות בחדר הרחצה
מפקח בניה בית פרטי: תיעוד מנקודת מבטו של מפקח הבניה מתוך חפירת תעלות בחדר הרחצה

כאן בתמונה אנו רואים את המפקח מגיע להביט מקרוב על שלב קריטי בתהליך בניית בית פרטי. בו הוא מוודא את חפירת התעלות בצורה תקינה. ברוחב הנכון ולפי התכנון האדריכלי, וכל זאת עפ"י התקנים המופיעים בחוקי הבנייה של מדינת ישראל.

חשוב להדגיש: הנדסאי בניין ומפקח למניעת ליקוי בנייה ותשתיות שהינו מקצוען בתחומו – יודע ומכיר מקרוב את תקני הבנייה, כאשר יש תקנים רבים שצריכים לדעת, לזכור ולהביא את זה לידי ביטוי בשטח, בפרקטיקה. כל זאת כדי לבצע את תהליך הבנייה על הצד הטוב ביותר.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

עוד דוגמא מתוך יומו העמוס של מפקח בניה בית פרטי:

צילום מתוך גג בית פרטי בתהליך הנחת יסודות ותשתיות
צילום מתוך גג בית פרטי בתהליך הנחת יסודות ותשתיות

תפקיד חשוב למפקח הבניה – העיניים של היזם בשטח

מפקח הבניה הוא זה שגם נותן את הייעוץ הרלוונטי ליזם (בעל הקרקע או מי מטעמו) באיזה דרך בדיוק כדאי לבנות את הבית. באיזו שיטה צריכים לנקוט, באיזה חומרים כדאי להשתמש בהתאם לתוואי הקרקע, התקציב וכמובן התכנית האדריכלית.

בנוסף, אחראי מפקח הפרויקט לדעת לספק לקבלני המשנה באופן עצמאי את כל החומרים לאתר הבנייה. כל זאת כדי לזרז את התהליך. למעשה ניהול ופיקוח פרויקטים מצריך יכולות אינטגרציה יוצאות דופן וקשרים רבים עם ספקים וקבלני משנה איכותיים. כל זאת כדי לעמוד בלוחות הזמנים העמוסים וכמובן לבנות בצורה מקצועית וללא תקלות.

מפקח בניה בית פרטי חוסך ליזם המון אנרגיות יקרות וכספים מיותרים

כן, למעשה זה ממש כך. מפקח בניה בית פרטי הוא האיש שיחסוך ליזם את כל ה"בלתי מצופה" היקר לאין שיעור. מי לא מכיר חבר, קרוב משפחה שבנה בעברו בית פרטי. (כאלו שניסו לבד ללא מפקח בניה בית פרטי) וגילו בצורה כואבת תהליך יקר שגרם להם להרבה סיבוכים ותקלות להם כלל לא ציפו. מדובר על הרבה מאוד פרויקטים כאלו שכשלו עוד בתחילת התהליך. אנשים שהשקיעו הרבה מאוד כספים, אנרגיות ומשאבים ומצאו עצמם עם תוצאה לא כפי שציפו, מינוס בבנק וכמובן עוגמת נפש שקשה מאוד לתקן.

ככה זה כמו כל דבר בחיים – לצורך הדוגמא: אי אפשר לצפות מאדם שמומחה לרפואה לדעת לפקח על פרויקט בנייה. אלו 2 דברים שונים לחלוטין, צריכים לדעת את הפרקטיקה בשטח. את התקלות שעלולות לצוץ. צריכים להכיר את בעלי המקצוע מקרוב. צריכים לדעת להסתכל על התהליכים שמתבצעים ע"י קבלני המשנה.

מפקח בניה בית פרטי: מוודאים את הפרטים הקטנים בשטח
מפקח בניה בית פרטי: מוודאים את הפרטים הקטנים בשטח
מוודאים את תהליך בניית חדר המדרגות - אחד החלקים החשובים בתהליך בניית בית פרטי
מוודאים את תהליך בניית חדר המדרגות – אחד החלקים החשובים בתהליך בניית בית פרטי

מפקח בניה בתהליך בניית בית פרטי הוא איש המפתח להצלחת הפרויקט

אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם פרויקט מצליח. עם עמידה ביעדים, הצבת לוחות זמנים, אספקת חומרים תקינה ושוטפת. כל זאת ועוד המון גורמים משפיעים שבסופו של יום, בשורה התחתונה: יחסכו לכם הרבה מאוד כסף (וגם עוגמת נפש). אתם חייבים להבטיח לעצמכם מפקח בניה מקצועי שיתן את המענה לצורך שלכם. תהליך בניה של בית פרטי יתבצע על הצד הטוב ביותר אך ורק עם מנהל פרויקטים מנוסה ומקצועי.

לחברתנו ניסיון עצום של למעלה מ-500 פרויקטים בכל רחבי הארץ ומכל הסוגים!

מפקחי הבנייה בחברתנו הם אנשים מקצוענים. מנוסים ביותר ועם המלצות רבות מהלקוחות בשטח. באמתחתנו ישנם יותר מ-500 פרויקטים מוצלחים עליהם זכינו לפקח לאורך שנים רבות. מאות משפחות יקרות שנכנסו לביתם ברגל ימין. אנחנו יכולים לספק לכם דוגמאות ממשיות. על בתים שנבנו לפני יותר מ-20 ו-25 שנה – בתים פרטיים שלא ידעו נזילות. לא ידעו תקלות מפתיעות בצנרת הביוב. בלוחות החשמל וכד'. מדובר על בעלי בתים שעד היום לא היו צריכים לגעת בתשתיות של הבית! כל זאת מגיע מתוך הבנה של הלקוח בחשיבותו של מפקח הבניה על הבית הפרטי.

קראו יותר אודותינו: לחצו כאן

ליצירת קשר לייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות: לחצו כאן

אם גם אתם מעוניינים לבדוק את השירות החשוב של מפקח הבניה על הבית הפרטי שלכם. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי ולקבל פרטים ויעוץ ראשוני ללא התחייבות וללא עלות. פנו אלינו עוד היום בטופס המופיע מטה ואנו נשתדל לחזור אליכם בהקדם.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: