קבוצת הנדסאי בניין מורשים

חברת בדק בית מומלצת: איך יודעים לבחור חברת בדק בית באמת מומלצת?

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית בעיר נס ציונה

בדק בית בעיר נס ציונה

לפני שמבצעים בדק בית בעיר נס ציונה, בואו ונדבר עליה. נֵס צִיּוֹנָה היא עיר במחוז מרכז בישראל. העיר ממוקמת בין ראשון לציון בצפון ורחובות בדרום.

בדיקת מבנים בעיר יבנה

בדיקת מבנים בעיר יבנה

לפני שמבצעים בדיקת מבנים בעיר יבנה, בואו נדבר עליה מעט. עיר במחוז המרכז בישראל השוכנת במישור החוף הדרומי. בתל יבנה ובסביבתו נמצאו ממצאים המתוארכים לתחילת

בדק בית בבירת הנגב באר שבע

בדק בית בבירת הנגב באר שבע

לפני שמבצעים בדק בית בבירת הנגב באר שבע, בואו נגלה קצת יותר על העיר. בְּאֵר שֶׁבַע היא עיר במחוז הדרום. היא העיר השמינית באוכלוסייתה במדינת

בדק בית מקצועי ראשון לציון

בדק בית ראשון לציון

לפני שמבצעים בדק בית בעיר ראשון לציון, בואו נדבר עליה מעט. ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל. העיר מושכת אליה גוון רחב מאוכלוסיית

בדק בית בחולון

בדק בית בחולון

לפני שמבצעים בדק בית בחולון, בואו נגלה קצת יותר על העיר. חוֹלוֹן היא עיר במחוז תל אביב[3], העשירית בגודל אוכלוסייתה בישראל. היא ממוקמת מדרום-מזרח לתל

בדק-בית eng-check

בדק בית מקצועי

בדק בית: בדיקת דירה חדשה/יד שנייה. בדק בית לפני רכישה, בית חדש מקבלן או דירה יד שנייה, כולן מתבצעות לפני רכישה והעברת בעלות בטאבו של

בדק בית מקצועי

בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ

חברתנו מבצעת בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ באופן שוטף. לאורך השנים, חברתנו בדקה מאות נכסים ומבנים כמעט בכל אזור במדינה. אנו מעניקים שירות רחב

בדק בית בחצור הגלילית

בדק בית בחצור הגלילית

מתכננים לבצע בדק בית בחצור הגלילית? בואו ונדבר עליה מעט לפני. חָצוֹר הַגְּלִילִית היא מועצה מקומית במחוז הצפון בישראל. היא הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1956.

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

חברת בדק בית מומלצת: איך יודעים לבחור את חברת בדק הבית המומלצת ביותר לצרכים האישיים שלנו? המדריך המלא לבחירת חברת בדק בית הנכונה ביותר עבור הצרכים שלנו במאמר הבא שלפניכם.

שמה של חברת בדק בית מומלצת הולך לפניה

המשפט הזה אינו קלישאה, הוא לגמרי נכון כאשר החברה אותה אתם בודקים היא אכן מומלצת ואכן איכותית כפי שהיא שואפת לטעון.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

ברוב המקרים, השכל הישר אכן פועל אצל רוב האנשים וניתן למצוא חברות אמינות בשוק. אך ישנם מקרים שבהחלט כדאי להיזהר ולהתרחק כמו מאש. במקרה של חברת בדק בית, המצב חשוב פי כמה. לא מדובר כאן על סכום הבדיקה שיכול ללכת לפח. בסופו של יום מחיר בדק בית אינו יקר באופן דרמטי לעומת התמורה האדירה שמקבלים.

אלא מה שיותר מדאיג אותנו במקרה הזה של חברת בדק בית מומלצת היא לא אחרת מאשר איכות הבדיקה עצמה.

כאשר אנו ניגשים לבצע את הבדיקה וכבר בחרנו את חברת בדק הבית המומלצת ביותר עבורנו, אנחנו רוצים ללכת לישון בראש שקט בלילה. אנו רוצים להיות בטוחים שהעברנו את השרביט לאדם הנכון ובזמן הנכון שיבצע עבורנו בדק בית איכותי ועם אחריות במלוא מובן המילה!

כאשר אנו מקבלים דוח בדק בית, יש לנו למעשה את האופציה לגשת (במקרה של דירה חדשה מקבלן) לקבלן המבצע ולדרוש את התיקונים אשר מגיעים לנו עפ"י החוק (ברוב המקרים). הרי שילמנו הרבה מאוד כסף כדי לרכוש את ארבעת הקירות הללו. במיוחד במחירים של היום, ואנו רוצים להבטיח לעצמנו רמת גימור מספיק גבוהה שתצדיק את המחיר הגבוה.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

חברת בדק בית מקצועית תדע לספק לכם דוח בדק בית עם אחריות מלאה

אז אנחנו צריכים להבין שכאשר אנו ניגשים לבצע בדק בית עם חברה מומלצת – התמורה שלנו גבוהה מאוד ולעיתים אף יכולה לחסוך לנו עשרות עד מאות אלפי שקלים ועוגמת נפש לא פחות יקרה.

אנו מדברים מתוך ניסיון של מאות לקוחות ומאות דירות בהן ביקרנו. אנחנו יכולים לתאר לכם מקרים במשך שבוע שלם ויכלה הזמן ואנחנו לא נספיק לספר אפילו חצי מהמקרים. מדובר על בדיקה כל כך חשובה שחייבים לתת עליה את הדעת, במלוא מובן המילה.

לכן, חשוב לנו להעביר לכם את המסר – בדק בית איכותי מבצעים אך ורק עם חברת בדק בית מומלצת.

אבל רגע איך בוחרים חברת בדק בית מומלצת?

כאן בדיוק מגיעה השאלה הגדולה, איך אני יודע לזהות איזו חברת בדק בית היא הכי טובה עבורי? נגיד שחיפשתי, ומצאתי כמה חברות שמצאו חן בעייני. איך אני יודע באיזו חברה לבחור.

יש לנו עבורכם 3 כלים פרקטיים וסופר שימושיים שיוכלו לשמש אתכם בשאלה הזו ובכך תמצאו את התשובה שתתאים בדיוק בשבילכם.

בחנו את אמינות המלצות חברת בדק הבית

קראו היטב היטב כל המלצה. חשוב להבין האם מדובר על המלצות אמיתיות או שמא מדובר על המלצות פיקטביות שהחברה כתבה בעצמה והוסיפה שם פיקטיבי של לקוח שאינו באמת קיים. אפשר להבין די בקלות כשמתמקדים מספר דקות באתר של החברה אותה אתם בוחנים. זכרו – בחירה מדויקת של חברת בדק בית מומלצת תחסוך לכם הרבה מאוד כסף. אבל לא פחות חשוב – עוגמת נפש מיותרת!

נסו לפנות אל הממליצים של חברת בדק הבית

תצברו לכם קצת חוצפה חיובית ונסו לפנות אל אותם הממליצים. עפ"י רוב, חברה שמביאה המלצות אמיתיות, מפרסמת את השמות המלאים של הממליצים, ובכך למעשה הם מאפשרים לכם פתח כנה לגשת אל אותם אנשים ולנסות לדבר איתם. לא פעם יצא לנו לפגוש לקוחות חדשים שביררו עלינו מול לקוחות ותיקים. כמו כן, ראוי לציין כי הלקוחות הותיקים שבין כה פירגנו בפעם הראשונה כשהמליצו עלינו – שמחו מאוד להעביר את האינפרומציה ולענות על שאלות בשמחה לכל לקוח שהגיע אליהם לאחר מכן בעקבות ההמלצה.

זכרו – אין כמו האמת! חברת בדק בית מומלצת אומרת את כל האמת ולא מתביישת בשירות שהיא מעניקה.

מצאו חברת בדק בית מומלצת עם מכנה משותף

ישנה שיטה מאוד נחמדה כשבודקים המלצות. חשוב להבין האם הערכים הקיימים בחברה תאומים לערכים שחשובים עבורי כלקוח. האם רוב ההמלצות שאני קורא על החברה מדברות על שירות ברמה גבוהה? האם רוב ההמלצות שאני קורא כרגע על אותה החברה מעידים על רמת מקצועיות גבוהה ובלתי ניתנת להתפשרות? אם התשובות לכל השאלות הללו נכונות, סימן שאתם עומדים מול חברה שעומדת בסרגל הערכים האישיים שלכם כלקוחות.

נקודה סופר חשובה – אני תמיד אעדיף למצוא חברת בדק בית מומלצת שעומדת בסרגל הערכים שלי, כך הסיכוי שאהיה "מאוכזב" פוחת הרבה הרבה יותר ומשאיר לי סיכויים טובים מול החברה אותה אני בודק כעת.

יש לכם שאלות? רוצים לקרוא המלצות עלינו? בשמחה!

לשמחתנו ישנם לקוחות רבים אשר יכולים להעיד על רמת השירות והמקצועיות בחברתנו. הזמן הרב שלנו בענף הבנייה ובתחום הניהול והפיקוח בפרט, הביאו מאות לקוחות מרוצים להמליץ ולדרג אותנו גבוה. ב"ה כיום, אחרי מאות רבות של בדיקות שערכנו בכל רחבי הארץ, הלקוחות ממליצים בטוב טעם. אנו מזמינים אתכם לצפות בלקט של ההמלצות המתעדכנות מעת לעת.

נטע וידל

היקינטון 10 ראשון לציון

"פניתי לחברה לאחר המלצה של מספר שכנים בבניין. אני חייבת לציין את היחס, השירות והאדיבות של הבודקים אלעד וטופז. ענו לי בסבלנות על כל שאלה ששאלתי, ושאלתי. הסבירו לי על כלל הליקויים שנמצאו בדירה. והדו"ח שהתקבל היה מקצועי, מפורט ומהיר. תודה על הכל, ממליצה בחום!!!"

משה דרורי

השקד 6 ראשון לציון

"ברצוני להודות לכם על העבודה שעשיתם בבתי על המקצוענות, על הידע הרב תודה רבה לכם. כל מי שמזמין אתכם יהנה מהשירות"

לורי קדוז

עפולה

"לחברת בדק בית ופיקוח, ברצוני להודות לכם (אלעד) על יחס אדיב וטיפול מהיר עם פנייתי אליכם. הבדיקה שערכתם אצלי היתה מאוד מדוייקת ואני אישית מאוד מרוצה. אתם צוות צעיר של אנשים כריזמתיים, אתה אלעד הפתעת אותי מאוד עם כל התעודות מהנדס שלך בגילך הצעיר.

אני צופה לך הצלחה גדולה בעתיד ובהווה. ולסיום מאחלת לכם כל טוב ורוצה לומר תודה אישית לך ולשותף שלך לדרך. אני יותר ממרוצה מכל השירות שקיבלתי בחברתכם.

בתודה לכם, צמד תותחים! ממני לורי קדוז ❤❤❤"

טל הררי

הדפנה 8 באר שבע

"תודה רבה על שירות מקצועי מודה מקרב לב חסכתם לי הרבה כאב ראש הקבלן נענה לדרישות הדו״ח ותיקן את כל הליקויים"

רן עזרא

קצנלסון 10 חולון

"תודה לכם על שירות אדיב הוכחתם שמקצועיות ושירות מעולים הם לא מילים גסות"

אילן וסולי אורגד

הגדוד העברי 12 חולון

"ברצוני לשתף אתכם בשביעות רצוני מעבודתם המקצועית והיסודית של הבודקים אלעד וטופז, נתנו תחושה של בטחון ומקצועיות כמו כן אציין לחיוב את האכפתיות והסבלנות, חוות הדעת התקבלה תוך מתן הסבר מקיף על הליקויים והדרכים לפתרון מעבר לכתוב בדו״ח
ממליץ בחום"

קרן כהן

יהודה הלוי 12 חולון

"תודה רבה על שירות מקצועי ואמין"

שי דיין

הרצל 11 יבנה

"תודה רבה לצוות ENGCHECK על שירות בדק בית מקצועי ודו"ח מפורט עם ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים, הקבלן התייחס ברצינות לדו"ח הליקויים ובאמת תיקן הכל בהתאם להמלצת הבודקים, תודה רבה ממליץ בחום !!"

רוצים להתייעץ איתנו? יש לכם שאלות? פנו אלינו בשמחה רבה

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ על כל מה שחשוב לכם. שיחת ייעוץ ראשונית אינה כרוכה בתשלום ואנו מזמינים אתכם לדבר איתנו בכל עת! השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: